Presentades 80 fotografies a la crida per elaborar el calendari 2021 de Torrefeta i Florejacs

📸 Tot i que només s'hi mostraran 15 imatges, l'organització va haver d'escollir entre una vuitantena de fotografies en la que és l'edició més participada de totes.

📌 Una representació de les imatges no publicades, però no per això menys interessants, es publicaran en el proper número del mes de gener de La Veu.

🌅 El criteri que s'ha seguit per l'elecció de cada imatge s'ha basat en aconseguir una representació de carrers sense sortida i portals amb perspectives diferents dels pobles del municipi.

👉 L'ajuntament editarà 530 unitats que seran repartides per les cases de Torrefeta i Florejacs. El disseny torna a anar a càrrec de Marina Jové i Cunyat.

🔎 Fes clic aquí per llegir la notícia sencera!

Calendari Torrefeta.jpeg