“El Foraster” del FEDAC, també visita Florejacs i La Morana

Foto fe grup

DIMARTS 01 JUNY 2021

El passat 25 de maig i dins el projecte “El Foraster” els alumnes de 6è del Fedac de Guissona van visitar dos nuclis més del nostre municipi. En aquesta ocasió es van desplaçar amb bicicleta fins a Florejacs i La Morana. A Florejacs van visitar el Castell, van conversar amb la Marta, la fornera de Florejacs i amb la Núria, l’anterior alcaldessa del municipi. I a La Morana van visitar la granja del Robert. Una ruta per una part del municipi que ja va canviant els verds per les tonalitats groguenques característiques d’aquesta època. Gràcies per la vostra visita!

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

Tel: 973520184 ajuntament@torrefeta.ddl.net