Aquest Nadal, “A Torrefeta i Florejacs regala igualtat”

L'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs s'ha adherit a la campanya que des del Consell Comarcal es promociona que per aquestes festes es regalin joguines que no siguin sexistes.
Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

DIMECRES 23 DESEMBRE 2020

La campanya consisteix en el repartiment d’uns adhesius amb l’eslògan “A la Segarra regala igualtat” i unes octavetes on es transmet el missatge “Les joguines no són sexistes per si mateixes, però el missatge que es pot transmetre quan les regalem sí” – Guanyem la partida.

Els materials són adhesius i cartells per penjar al taulell de l'ajuntament i per distribuir als comerços del municipi.

L’eslògan i el material de la campanya també s’utilitzarà als actes nadalencs que es puguin desenvolupar a cada un dels municipis adherits.