Constituït el nou Consell Consultiu de la Segarra

DILLUNS 01 ABRIL 2019

Una trentena de persones van assistir el dimecres 27 de març a l’acte de presentació del nou representant de la Segarra al Consell Nacional de la Gent Gran de Catalunya (CNGGC) que es va fer a la sala de plens del Consell Comarcal de la Segarra. Xavier Casoliva, alcalde de Guissona i president del Consell Comarcal, va agrair la tasca a l’equip sortint i va nomenar a Joan Mora, de Cervera, com a  nou representant del Consell Consultiu de la Gent Gran de la Segarra. A l’acte hi eren presents la representant sortint, Mercè Esteve Campabadal, veïna de Sant Martí de la Morana, qui durant 10 anys va exercir el càrrec essent corretja de transmissió, entre la Segarra i el CNGGC. Pere Muixí i Mercè Cases, president i membre de l’Associació de la Gent Gran de Torrefeta i Florejacs, també van participar a l’acte com a membres del plenari. Rosa Ribas, vicepresidenta del Consell, i Núria Magrans, alcaldessa de Torrefeta i Florejacs i consellera de Serveis Socials, van presentar la nova tècnica de l’àrea, Susanna Martín, així com el context actual que justifica el nou impuls al plenari de la gent gran de la comarca i les diverses accions a realitzar. A Mercè Esteve i a Pilar Vilajoana, la tècnica que havia dut gent gran fins ara, se’ls va fer un petit agraïment públic pels seus anys de dedicació. La propera reunió del plenari del Consell Consultiu treballarà els eixos traçats per la Conselleria de Serveis Socials que es presentaran a la tardor en una nova sessió del CNGGC, a Barcelona.

Disposeu de més informació a través de http://www.ccsegarra.cat/noticies/el-consell-comarcal-de-la-segarra-reactiva-el-consell-consultiu-de-la-gent-gran