Dia Internacional de les Dones, a TiF

8 de març del 2022

DIMARTS 08 MARÇ 2022

Nota de premsa.-

El passat diumenge 6 de març es va fer una convocatòria a Sedó per tal de commemorar el 8 de Març, dia Internacional de les Dones. Es va escollir la plaça de Sedó com a lloc per a realitzar-hi la foto de grup. Les dones assistents a l’acte es van aplegar al voltant del símbol de la dona, que prèviament s’havia dibuixat al terra de la plaça, i lluint complements de vestimenta lila, i mostrant els cartells fets des del consistori per la data assenyalada, van reivindicar la igualtat en el Dia Internacional de les Dones. A continuació l’alcalde del municipi Josep Mª Castella, les regidores Teresa Besora i Laia Argelich, i la presidenta del Centre Social de Sedó i Riber Imma Martí, van realitzar la lectura del manifest.