El cicle de contes finalitza a Florejacs

L’última sessió es va dur a terme als peus del Castell de Florejacs
Florejacs

DILLUNS 17 AGOST 2020

El cicle “600 històries sobre rodes” va finalitzar aquest diumenge 16 d’agost a Florejacs, amb una assistència d’unes setanta persones, que van esperar impacients l’arribada del 600 amb la protagonista.
La narradora aquest cop desenvolupava la sessió al seu poble, i això va fer que la sessió fos més familiar i participativa que mai.

La sessió es va emmarcar dins la Festa Major de la localitat, que aquest any va ser menys lluïda a causa de la pandèmia.
L’última història del cicle va fer referència a la llegenda de la dama del Castell de Florejacs.

La regidora de cultura de l’Ajuntament, Laia Argelich Esteve, valora positivament el cicle de quatre sessions que s’ha realitzat, amb el propòsit d’aportar una mica d’il•lusió als pobles després dels mesos de confinament, i anima a la població a participar de les diferents activitats que es vagin realitzant al municipi.

Ajuntament Torrefeta i Florejacs