Encaminant propostes de joventut

Trobada

DIMECRES 31 MARÇ 2021

NOTA DE PREMSA.-

Encaminant propostes de joventut.

El passat 5 de Març la regidora de joventut Teresa Besora va reunir-se amb la nova tècnica de joventut del Consell Comarcal de la Segarra, que substitueix a l'anterior que està en Comissió de Serveis per tal d'iniciar la programació de possibles activitats per l'any 2021. La idea és començar a buscar activitats que es puguin realitzar ja aquest estiu i que siguin compatibles amb la pandèmia, que ha paralitzat les activitats socials. Algunes propostes sobre la taula girarien al voltant de squash, realitat virtual, tallers de cuina, gimcanes, etc. Es mirarà de fer una trobada amb al jovent del municipi per saber la seva opinió i parlar sobre les propostes.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs.