Indignació pel trasllat del metge de Tarroja a Cervera.

Indignació del veïnatge que depèn del consultori de Tarroja, després de la decisió unilateral del departament de Salut de traslladar el Metge al cap de Tarroja i reduir a 4 hores setmanals de consulta de metge.
Imatge de la protesta

DIMECRES 31 MARÇ 2021

NOTA DE PREMSA.-

Indignació pel trasllat del metge de Tarroja a Cervera.

Els veïns i veïnes del nuclis que en depenen s'han aplegat davant el consultori fins a tres vegades en pocs dies, el primer dels quals va ser el 25 de gener, per exigir que es mantingui el servei que hi havia fins ara, un servei imprescindible en uns municipis on la mitjana d'edat de la població és força elevada.
Les reivindicacions han sortit a diferents mitjans de comunicació, premsa escrita i noticiaris com tv3 i tve.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs.