José Crespín, subdelegat del Govern, visita Torrefeta i Florejacs

Torrefeta i Florejacs és el municipi número 114 de la demarcació que visita

DILLUNS 08 ABRIL 2019

El subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín Gómez, va visitar l’ajuntament de Torrefeta el dijous 4 d’abril. Aquesta era una de les visites a territori que fa el subdelegat des que va acceptar el càrrec, essent Torrefeta i Florejacs el municipi número 114 de la província de Lleida que visitava.  L’alcaldessa, Núria Magrans Anglés, va transmetre la preocupació pel despoblament dels municipis rurals, amb mancances bàsiques com el transport públic,  la cobertura mòbil i de televisió. Al seu torn, va fer palesa la necessitat d’obtenir finançament per ampliar les instal·lacions i magatzem municipals, ajuts per arranjar el gran nombre de camins del municipi i renovar l’enllumenat públic. La neteja de les lleres de riu i torrents també va ser un dels temes tractats. Crespín va informar que el passat mes de març, el govern de l’estat espanyol va aprovar pressupost per analitzar, diagnosticar i proposar accions que afavoreixin l’arrelament de les persones als pobles.