Lasta Sanco fa vibrar la Font de Torrefeta amb la seva música

Divendres 18 de juny es va dur a terme un nou capvespre musical al municipi de Torrefeta i Florejacs, que des de fa uns anys mira de realitzar concerts a diferents nuclis i indrets del municipi, amb grups o cantautors de proximitat

Moment de l'activitat

DIMECRES 30 JUNY 2021

NOTA DE PREMSA.-

Lasta Sanco fa vibrar la Font de Torrefeta amb la seva música.

Els escollits per aquesta nova edició va ser Lasta Sanco un grup cerverí, amb discografia pròpia, que busca transmetre i sentir la música des de la interculturalitat, sense barreres ni fronteres, des del respecte entre pobles. El concert es va realitzar en format acústic, i el quartet va connectar ràpidament amb el públic que va cantar les seves cançons.

L’activitat es va dur a terme a la Font de Torrefeta, va començar a dos quarts de nou, i hi va assistir més d’un centenar de persones. En tot moment es va seguir les recomanacions respecte a la covid-19; mascareta, distància de seguretat excepte entre bombolles, públic assegut i registre d’entrada.

La regidora de cultura, Laia Argelich, valora molt positivament l’activitat, i confia que de cara a l’estiu vinent es pugui seguir duent a terme els Capvespres musicals de TiF, i aquests ja siguin amb total normalitat, com abans de l’inici de la pandèmia.