Les dones es reivindiquen a TiF

La reivindicació també va ser present a Riber i a Sedó, amb fotos grupals de les dones de cada nucli.
Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

DIMARTS 09 MARÇ 2021

Una vintena de veïnes de Palou van fotografiar-se juntes en diversos indrets del poble com a acte reivindicatiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones. A la crida s'hi van aplegar dones de totes les edats per a fotografiar-se en llocs com la plaça de la Font, les Grauetes i el mirador sobre la Vall del Llobregós, on van reclamar més presència en els espais públics. Van compartir la necessitat de ser més presents a la societat i ocupar càrrecs de responsabilitat, lluny dels estereotips, fent un crit a la corresponsabilitat. La trobada va acabar amb un aplaudiment i amb una tertúlia al carrer, aprofitant els darrers raigs de sol.

​​Laia Argelich Esteve

Regidora Ajuntament de Torrefeta i Florejacs