Mascaretes de TiF

Les mascaretes han tingut molt bona rebuda entre els veïns i veïnes.
Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

DILLUNS 11 GENER 2021

Des de l’inici de la pandèmia la gent ha anat personalitzant les mascaretes i han passat a ser un element més de la vestimenta del dia a dia. Així doncs, des de l’Ajuntament, es va decidir dedicar part d’una subvenció de jovent per tal de fer-ne 200 unitats, amb un disseny juvenil i que a més donés a conèixer la forma que té el municipi. Aquestes mascaretes s’han repartit a través dels representants d’alcaldia principalment al jovent de cada nucli. A un costat de la mascareta s’ha representat el contorn del municipi i a l’altra banda s’ha ficat el hastag que es ve utilitzant a xarxes per fotografies o continguts del municipi “TiFMola”. Les mascaretes han tingut molt bona rebuda entre els veïns i veïnes.

Ajuntament Torrefeta i Florejacs

Tlf: 973520184