Música a la fresca a Sant Julià del Llor

27/07/2018

Música a la fresca a Sant Julià del Llor

Foto

Héctor Beberide, acordió diatònic, i Núria Garcia, violí, van ser-ne les protagonistes

Una trentena de persones van trobar-se el capvespre del 26 de juliol davant l'església de Sant Julià del Llor en una nova sessió de música a la fresca. Héctor Beberide, acordió diatònic, i Núria Garcia, violí, van presentar un repertori de música tradicional i d'autor en un entorn diferent. Tal i com va explicar la regidora de cultura de l'ajuntament de Torrefeta i Florejacs, Laia Argelich Esteve, l'estiu passat va començar un cicle de música a l'aire lliure per donar a conèixer músics del territori al veïnatge del municipi. L'acte va acabar amb un petit refrigeri.

Informació i imatge: Laia Argelich Esteve