Nova sortida de la Gent Gran de TiF

El dia 24 de mig es va realitzar la sortida de la gent gran, majors de 60 anys de Torrefeta i Florejacs. Una trentena de persones van desplaçar-se amb autocar cap a Tarragona per fer una visita guiada a la Tarragona romana, durant unes dues hores i en companyia d' una guia, van poder contemplar i escoltar les explicacions sobre una maqueta de Tarraco, les restes de les muralles, el circ romà, l’amfiteatre, etc.

DIMARTS 07 JUNY 2022

Tot seguit dinar al bufet lliure d'Altafulla, i a la tarda visita al Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí, on hi ha un impressionant mostrari d'eines del camp i de l'ambient rural, que va agradar molt als visitants, recordant èpoques passades i dels seus avantpassats.

Sota l'organització de la Gent Gran de Torrefeta i Florejacs i la col·laboració de l'Ajuntament, subvencionant en part aquest viatge, i malgrat l’amenaça de pluja, tot es va poder portar a terme, i tothom va quedar molt satisfet d'aquesta interessant sortida.