Palou celebra la seua Festa Major en honor a Sant Ponç.

L’anterior edició es va fer via whatsapp degut al confinament domiciliar degut a la pandèmia de la Covid 19. Es preveia una edició 2021 molt participada, per això calia reserva prèvia als espectacles.

Imatge de la Festa Major

DIMARTS 11 MAIG 2021

NOTA DE PREMSA.-

Palou celebra la seua Festa Major en honor a Sant Ponç.

El cap de setmana del 7 al 9 de maig es va celebrar la Festa Major de Palou.

El dissabte es va fer una caminada popular d’uns 9 km de recorregut que va arribar a Granollers de Segarra,  discorrent per un tram de la Pedal Medieval, cursa de BTT, on hi van participar prop de 50 persones.

Per la tarda, i després que l’alcalde del municipi, Josep Maria Castella Estruch, inaugurés oficialment la Festa Major,  l’escriptor de Bellveí, Salvador Gual, va presentar la seua nova obra, El Blues del Carrer 16, una novel·la de gènere negre que va despertar molt interès després de la presentació que en va fer l’editora, Yolanda Valenzuela.

Una vuitantena de persones van assistir a la presentació, que va continuar amb l’actuació del grup Caramella Brothers, un curiós duet de violoncel i guitarra elèctrica que, mitjançant versions d’intèrprets variats, va transportar l’auditori dels anys 70 fins a l’actualitat.

El repic de campanes de diumenge va despertar la gent del poble en la crida cap a la Missa Major en honor a Sant Ponç, patró de Palou. A migdia, i emmig d’un plugim que no va evitar l’espectacle, la narradora de Florejacs Patrícia McGill va explicar contes per a totes les edats, en una sessió amb una quarantena d’assistents. El monologuista Àngel Miralles va connectar amb el públic a través de la seva interpretació de l’humorista Eugenio, essent el darrer dels actes d’una festa que s’ha pogut celebrar a la Plaça Major de Palou, mantenint distàncies i duent mascaretes.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

Tel: 973520184 ajuntament@torrefeta.ddl.net