Presentació del llibre “Quatre mesos de tardor”, de Salvador Gual.

La plaça de l’estrella de Bellveí, va acollir la presentació del llibre de Salvador Gual.
Moment de la presentació

DIMECRES 25 MAIG 2022

Presentació del llibre “Quatre mesos de tardor”, de Salvador Gual.

El passat dissabte 14 de maig es va dur a terme a la plaça de l’estrella de Bellveí, la presentació del llibre de Salvador Gual. L’autor del llibre, va presentar el que és el seu segon llibre “Quatre mesos de tardor” al seu poble natal, amb un èxit de participació, i un públic entregat. A l’acte hi ha assistir unes quaranta-cinc persones que van escoltar atentament com l’autor del llibre, Salvador Gual, i la seva editora, Yolanda Valenzuela, explicaven detalls sobre l’edició del llibre, el procés d’escriptura, etc.
L’acte el va presentar l’alcalde del municipi, Josep Mª Castella, acompanyat de la regidora Laia Argelich.
Al final de la presentación l’autor va vendre alguns exemplars i va signar llibres i dedicatòries.

Maig, 2022.