Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Presentades 80 fotografies a la crida per elaborar el calendari 2021 de Torrefeta i Florejacs

L'ajuntament vol agraïr a tothom qui ha participat i ha dedicat part del seu temps a fotografiar indrets del nostre municipi.

DIMARTS 17 NOVEMBRE 2020

L'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs va fer una crida a la ciutadania sol·licitant la seva col·laboració per l'edició del seu calendari municipal 2021. Tot i que només s'hi mostraran 15 imatges, l'organització va haver d'escollir entre una vuitantena de fotografies en la que és l'edició més participada de totes.

Una representació de les imatges no publicades, però no per això menys interessants perque la majoria d'elles son de gran qualitat artística, es publicaran en el proper número del mes de gener de La Veu.

El criteri que s'ha seguit per l'elecció de cada imatge s'ha basat en aconseguir una representació de carrers sense sortida i portals amb perspectives diferents dels pobles del municipi. En números anteriors del calendari s'ha pretès donar a conèixer el municipi a través d'imatges de camins, portes, fotos aèries dels nuclis, campanars, esglésies, animalons, dibuixos fets pels infants...

L'ajuntament editarà 530 unitats que seran repartides per les cases de Torrefeta i Florejacs. El disseny torna a anar a càrrec de Marina Jové i Cunyat, i l'edició, és fruit de la col·laboració entre l'Associació Torrefeta i Florejacs Cultural i el propi ajuntament.