Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Torrefeta i Florejacs dóna el tret de sortida als capvespres de música a la fresca.

Ahir al vespre, 11 de juliol, va tenir lloc el primer concert dels capvespres de música a la fresca. El concert va anar a càrrec d‘Ethan Barea, veu i guitarra en acústic amb versions diferents i cançons pròpies.

Imatge del moment del concert

DIVENDRES 12 JULIOL 2019

El concert es va realitzar a la Plaça Castell de Gra i va comptar amb una cinquantena d’assistents.

Un cop va finalitzar el concert, que va durar una hora aproximadament,  es va fer un refrigeri gratuït pels assistents.

El cicle de capvespres de música fresca s’organitzen des de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs. El proper concert serà l’1 d’agost a les 22 h. Es farà a la Plaça Major de la Morana i s’ha convidat al trio de guitarres i versions en acústic Blue Frets

Divendres 12 de juliol, 2019.

Informació i fotografies: Ajuntament de Torrefeta i Florejacs.