Torrefeta i Florejacs renova el conveni amb l’Associació Alba

Aprovat el pressupost municipal per 850.000 €

DILLUNS 11 FEBRER 2019

El ple de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs celebrat el divendres 8 de febrer va aprovar per unanimitat renovar el conveni amb l’Associació Alba. L’acord és anual i cobreix els serveis de jardineria i neteja dels nuclis del municipi realitzades per persones amb capacitats diverses. El consistori va agrair a l’entitat la professionalitat amb la que realitzen les tasques i va anunciar la voluntat de continuar mantenint aquesta relació contractual mentre sigui possible. El pressupost de l’ajuntament per l’any 2019 és de 850.000 € i contempla l’execució de la portada d’aigües de Palou a Selvanera, així com la coberta de l’aparcament a l’ajuntament i diverses actuacions de millora en camins i carrers del municipi.