Una quinzena de persones comença el Taller de benestar emocional i mindfulness a Sedó.

El passat dimarts 23 de novembre a les 15:30 es va impartir la primera de les quatre sessions del taller de benestar emocional i mindfulness celebrat al local social de Sedó.
Assistents a la primera sessió del taller de benestar emocional i mindfulness a Sedó

DIVENDRES 26 NOVEMBRE 2021

Aquest taller té l'objectiu de promoure el benestar i la salut emocional. És una activitat gratuïta que requeria inscripció prèvia, i que organitza el consell consultiu de gent gran, i està dirigida a majors de seixanta anys.
La intenció del taller és aprendre a relaxar-se, a identificar allò que ens genera estrès i aprendre a superar-ho, gestionar els conflictes i a veure altres perspectives, posant la base en la relaxació corporal i la meditació. També s'ofereixen eines de gestió emocional per tal que les persones puguin autoregular-se tant emocionalment com mentalment o físicament.

En aquest taller hi ha aproximadament una quinzena d'inscrits els quals els dies 30 de novembre, 14 i 21 de desembre realitzaran les darreres tres sessions d'aquest curs entre les tres i mitjà i les cinc de la tarda.

Divendres 26 de noviembre de 2021.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

Tel: 973520184 ajuntament@torrefeta.ddl.net