Xerrada a Torrefeta, “el llenguatge no verbal”.

El passat divendres 15 d’octubre, aprofitant que era el “Dia de la dona Rural” es va celebrar a Torrefeta, una nova xerrada, a càrrec de la psicòloga Susanna Balagué.
Imatge de la xerrada de Susanna Balagué, amb participació a l'acte de Josep Mª Castella, Teresa Besora i Laia Argelich

DILLUNS 18 OCTUBRE 2021

La xerrada titulada “El llenguatge no verbal” va tenir lloc a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs, i va comptar amb una quinzena de participants.

A l’inici de la xerrada, els membres del consistori presents a l’acte, Josep Mª Castella, Teresa Besora i Laia Argelich, van llegir un manifest per homenatjar la data assenyalada. La lectura va consistir en un text extret de l’Associació Dones Món Rural.

La primera part de la xerrada va anar adreçada a poder identificar les set emocions bàsiques primàries, com són l’alegria, la tristesa, la ràbia, la sorpresa, el fàstic, la por i el despreci.  I tot seguit es va parlar de la comunicació corporal, i de com les postures i els gestos poden donar informació afegida a la que dóna el llenguatge parlat.

Al final de la sessió es va fer un petit col•loqui i es va buscar el tema de la propera xerrada, una tradició ja força arrelada a les xerrades amb la Susanna Balagué, al nostre municipi.