Xerrada a Torrefeta, sobre “les pors que ens limiten”

Hi va assistir una vintena de persones, que seguint les recomanacions sanitàries de la pandèmia, com son distància, mascareta, registre d’assistència, i ventilació de l’espai, van poder gaudir d’una xerrada-col•loqui que va durar un parell d’hores, i que va fer gaudir al públic assistent, majoritàriament femení.

Moment de la xerrada

DIVENDRES 07 MAIG 2021

NOTA DE PREMSA.-

Xerrada a Torrefeta, sobre “les pors que ens limiten”

El passat divendres 30 d’abril va tenir lloc a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs la xerrada “les pors que ens limiten” a càrrec de la psicòloga Susanna Balagué.

El fil conductor de la xerrada van ser les pors, tal com el títol ja ens indicava, i el fet que els límits de les pors som nosaltres mateixos. Es va donar indicacions per poder diferenciar els dos tipus de pors com son la funcional i la disfuncional, es va explicar quins són els principals “pecats” de les pors, es va donar indicacions per afrontar- les, etc.

Com sol passar a les xerrades amb la Susanna, que ja és una habitual al nostre municipi, al final de la sessió és va poder compartir opinions i es va buscar ja el títol de la propera xerrada.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

Tel: 973520184 ajuntament@torrefeta.ddl.net