Diumenge, 20 De Agost De 2017

03/04/2017

Núria Magrans participa en la jornada “Dona i món local, existeix una política municipal en femení?”

La jornada es va celebrar a les instal·lacions del Molí del Frare de Sant Vicenç dels Horts

El divendres 31 de març, la plataforma www.Alcaldes.eu, l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i el diari El Punt Avui van organitzar la jornada "Dona i món local, existeix una política municipal en femení? on hi van assistir una seixantena de persones. Encapçalat per les alcaldesses Maite Aymerich (Sant Vicenç dels Horts), Ascensión Ratia (Pallejà), Montserrat Candini (Calella), Lluïsa Moret (Sant Boi), Meritxell Budó (La Garriga) i Marta Corcoy, Doctora en Comunicació i Periodisme de la UAB, el debat va posar en comú experiències i dificultats de gestió al capdavant de les administracions pel fet de ser dona. El col·loqui va acabar amb un intens debat al voltant de la igualtat de gènere en l'àmbit del lideratge polític.