Dimecres, 23 De Agost De 2017

09/04/2017

La història dels maquis, al Llor

Què va passar l'any 1944

El projecte Maletes del Coneixement del Consell Comarcal de la Segarra va aturar-se al Llor el dissabte 8 d'abril. Sota el títol "La invasió dels maquis a la Vall d'Aràn i els anys de la postguerra. La seva incidència a la societat civil catalana", una vintena de persones van poder conèixer de la mà de Francesc Gómez, aficionat a la història d'aquest col·lectiu, el perquè de l'existència dels maquis, on i com van viure, compartint anècdotes recollides per ell mateix a través de converses amb persones que hi havien conviscut. La sessió va finalitzar amb una distesa conversa amb l'auditori.  El Consell Comarcal de la Segarra a través d'aquest programa vol facilitar que tots els pobles de la Segarra disposin d'activitats gratuïtes gràcies a persones que voluntàriament comparteixen, un any més, els seus coneixements.