Dimarts, 17 De Octubre De 2017

11/05/2017

Alumnes del FEDAC Guissona pedalen per Torrefeta i Florejacs

Després de la pluja ha sortit el sol

Alumnes del FEDAC Guissona pedalen per Torrefeta i Florejacs

La classe de sisè de l'escola FEDAC Guissona van visitar el municipi de Torrefeta i Florejacs el passat 11 de maig. Tot i que la visita havia de recórrer diversos nuclis, la pluja va impedir fer el recorregut complet i els infants van pedalar només fins al Llor i Bellveí, on es van aixoplugar . Els van rebre els regidors Josep Maria Castella, Laia Argelich i l'alcaldessa, Núria Magrans. L'alumnat els havia preparat una roda de preguntes que serviran per conèixer territori i per elaborar un treball dins el projecte Segarregem amb btt de l'escola, i que enguany ja ha passat per altres municipis com Massoteres, Sant Guim de la Plana i Guissona. Va ser un dia ple d'anècdotes que no va deixar indiferent a ningú.

Imatge: FEDAC Guissona