Dilluns, 26 De Juny De 2017

15/05/2017

Bases del 10è Concurs de Carbasses Gegants de Sedó 2017

Per la present es convoca el 10e Concurs de Carbasses Gegants de Sedó a tenor de les següents bases

Bases del 10è Concurs de Carbasses Gegants de Sedó 2017

Per la present es convoca el 10è Concurs de Carbasses Gegants de Sedó a tenor de les següents bases:

1r.- El Concurs tindrà lloc a la plaça de Sedó el diumenge dia 1 d'octubre de 2017 a les 13,00 hores.

2n.- La participació serà lliure per a tots aquells conreadors que desitgin presentar-se amb les úniques limitacions marcades a les presents bases.

3r.- Només seran admesos a concurs aquells fruits que no presentin senyals de podridura, esquerdes o perforacions que poguessin afectar de forma molt assenyalada. Queden excloses petites marques accidentals, segons el parer del jurat, les decisions del qual seran inapel·lables tant en l'acceptació de carabasses com en el pes i repartiment dels premis.

4t.- El Jurat del concurs estarà composat per 5 membres a elecció de la Comissió Organitzadora i l'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs.

5è.- Les carbasses es presentaran a la Plaça de Sedó abans de les 13,00 hores, en què començarà l'acte i no podran ser retirades fins a la finalització d'aquest certamen.

6è.- Les fotografies, enregistraments de vídeo o àudio que es realitzin en relació amb el concurs podran ser utilitzades per l'organització per a la seva divulgació en premsa o finalitats promocionals relacionades amb aquesta activitat.

7è.- No es responsabilitza l'organització dels possibles danys que poguessin produir-se durant el concurs o per la seva manipulació prèvia o posterior.

8è.- Es repartiran els següents premis, amb la limitació d'un sol guardó per conreador:

* 1r Premi a la carbassa de més pes presentada, sense limitació de lloc de cultiu: 300,00 Euros i trofeu. El propietari de les carabasses guanyadores d'aquets premis es compromet a lliurar cinquanta llavors d'ella a l'organització quan l'hagin obert.

* 2n Premi a la segona carbassa de més pes presentada, sense limitació de lloc de cultiu: 150,00 Euros i trofeu. El propietari de la carabassa guanyadora d'aquest 2n premi es compromet a lliurar cinquanta llavors d'ella a l'organització quan l'hagin obert.

* 3r Premi a la tercera carbassa de més pes presentada, sense limitació de lloc de cultiu: 50,00 Euros i trofeu.

* Premi especial de l'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs a la carbassa de major pes i no premiada amb anterioritat, que hagi estat conreada dins el municipi: 100,00 Euros i trofeu.

* Premi especial a la carbassa de major pes i no premiada amb anterioritat, que hagi estat conreada al poble de Sedó: 150, 00 Euros i trofeu.

* Premi especial a la carbassa que segons el parer del Jurat presenti unes formes amb major estètica o originalitat, sense limitació de lloc de cultiu: 50,00 Euros i trofeu. El propietari de la carabassa guanyadora d'aquest premi, es compromet a lliurar cinquanta llavors d'ella a l'organització quan l'hagin obert.

Contacte:
Ajuntament de Torrefeta i Florejacs - C/Afores, s/n. 25211 Torrefeta Telèfon: 973520184
E-mail: ajuntament@torrefeta.ddl.net // carbassessedo@gmail.com