Dimarts, 21 De Novembre De 2017

20/10/2017

La Morana acull “L’art de conviure”

La psicòloga Susanna Balagué va tractar un nou aspecte de la comunicació

Una vintena de persones van assistir a la xerrada que sota el títol Problemes domèstics: l'art de conviure va esdevenir el divendres 20 d'octubre a La Morana. Per quart any consecutiu, la psicòloga Susanna Balagué va  tractar un nou aspecte de la comunicació, completant les xerrades que havia fet anteriorment sobre l'autoconeixement i les relacions amb els altres. L'objectiu era obtenir estratègies pràctiques per a la resolució de conflictes amb la parella en el context de la llar. Després d'analitzar aspectes més formals, on va desgranar tres grans mites de l'amor romàntic, Balagué va donar eines per facilitar una comunicació amb la parella lliure de judicis i, per tant, més sana. Altres aspectes tractats que van generar un intens debat van ser la sexualitat en la maduresa, la dependència a les noves tecnologies, la conciliació familiar i la necessitat d'evitar caure en la rutina, reinventant-se tot sovint com a parella.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a l'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs i al Servei d'Informació i Atenció a les Dones del Consell Comarcal de la Segarra.