Divendres, 14 De Desembre De 2018

07/01/2018

Recepció de Ses Majestats a Florejacs i Sedó

Una trentena d'infants van tenir l'oportunitat de conversar amb els reis

Els infants de Torrefeta i Florejacs van esperar amb il·lusió l'arribada de Ses Majestats de l'Orient. La nit de reis va ser una mica més especial a Florejacs i a Sedó, on els reis van aturar-se a conversar amb els infants que els van anar a rebre. Florejacs va entregar al rei Gaspar la clau que obre totes les portes de les cases del poble; el rei, al seu torn, va fer pujar un a un els infants presents per entregar-los el primer dels seus regals. La trobada va acabar amb un sopar popular  al local social del poble.

A Sedó, la comitiva dels tres reis va arribar en carrossa i es va traslladar a l'antic cafè del poble on van conversar amb els infants que els esperaven. Patges i reis anaven entregant també els primers regals als infants, que van escoltar embadalits els seus discursos. En acabar, Sedó va convidar a torronada a totes les persones presents.

Imatges de Juanjo Coloma i Guillermina Puig