Diumenge, 18 De Novembre De 2018

05/02/2018

Relleu al capdavant de l'Associació de la Gent Gran de Torrefeta i Florejacs

Mercè Esteve de Sant Martí de la Morana passa el testimoni a Pere Muixí de Palou

Després de 10 anys al capdavant de l'Associació de la Gent Gran de Torrefeta i Florejacs, Mercè Esteve ha cedit la presidència de l'entitat a Pere Muixí, veí de Palou. En l'assemblea celebrada el 05 de febrer, l'entitat va renovar alguns dels càrrecs. Segueixen com a vocals Antònia Serra i Grego Jiménez, qui passa a ser secretària. Mercè Cases és la nova vicepresidenta, Josep Sabartés el tresorer, i els nous vocals son Montse Alavedra i Joan-Plàcid Sala. Acompanyats per membres del consistori, l'assemblea va celebrar un dinar en agraïment a la feina feta a la junta sortint,  i com a benvinguda i presentació de la nova direcció.