Dimarts, 17 De Juliol De 2018

11/02/2018

7a campanya d'identificació i esterilització d'animals de companyia a preus promocionals

Accedeix a http://socresponsable.org/ per a més informació

7a campanya d'identificació i esterilització d'animals de companyia: gossos, gats i/o fures a preus promocionals del 5 de febrer al 5 de maig

Per què identificar?

És obligatori per llei
    Trobaràs el teu animal més fàcilment si es perd

Per què esterilitzar?

Estalviaràs molèsties i diners en el futur
    Milloraràs la salut de l'animal
    Col.labores amb el control de la natalitat
    Disminueixen els abandonaments
    Disiminueix la despesa pública en gestió d'abandonaments

Identificar i esterilitzar el teu animal és beneficiós

Per a tu: perquè t'estalviaràs molèsties i diners en el futur.
    Per al teu animal: perquè gaudirà de millor salut física i psicològica.
    Per a l'espècie canina i felina: perquè ajudaràs a mantenir el control de la població i a disminuir els abandonaments.
    Per a les entitats protectores: perquè ajudaràs a disminuir l'entrada d'animals als refugis i centres d'acollida.
    Per a la societat: perquè els animals abandonats poden representar un perill per a ells mateixos i per a les persones, perquè la gestió dels abandonaments genera despesa pública, perquè fomentar el respecte envers els éssers vius ens dignifica com a persones.

Aquesta campanya d'identificació i esterilització d'animals de companyia és possible gràcies a la participació dels centres veterinaris col·laboradors, que de manera desinteressada, sense rebre cap subvenció o ajut econòmic, s'adhereixen a aquesta campanya.
Podeu obtenir més informació a http://socresponsable.org/

Puc inscriure'm?

Us hi podeu inscriure totes les persones que tingueu gos, gat i/o fura a qualsevol població de Catalunya. Fora de Catalunya fem difusió d'altres campanyes a http://soyresponsable.org. Cal tenir en compte que els preus de campanya són per animals sans.

El gos, gat i/o fura ha d estar identificat amb microxip -segons preveu el Decret 2/2008 de protecció dels animals  de Catalunya-, i en cas que no ho estigui, serà requisit indispensable posar-li el microxip en la campanya.

Com puc inscriure el meu animal?

Omple el formulari dinscripció
    Anota el codi d'inscripció que veuràs automàticament un cop hagis omplert el formulari.
    En cas de pèrdua pots comprobar-lo amb el teu DNI
    Demana pressupost total a diferents centres veterinaris i hora al que t'interessi.
    No oblidis que hauràs de facilitar el codi d'inscripció de cada animal.
    Si voleu conèixer els preus màxims establerts per FAADA dins la campanya podeu enviar un correu a socresponsable@faada.org

Per a més informació, truca al 936245607 - 936245593 - 679628743 o escriu al correu socresponsable@faada.org