Dimarts, 22 De Maig De 2018

25/02/2018

Disset truites a concurs a Sedó

Eva Segarra de cal Rito i Pere Puig de cal Bentoldrà, nous rei i reina del Carnestoltes

Una cinquantena de persones van celebrar el carnestoltes a Sedó el passat 24 de febrer.  Abillats amb disfresses, perruques i barrets, el participants de Sedó es va reunir a les instal·lacions del Centre Social de Sedó i Riber per escollir els nous rei i reina del carnaval, resultant-ne guanyadors Eva Segarra de cal Rito i Pere Puig de cal Bentoldrà. Aquest sopar tenia com a plat principal les truites que participaven en el concurs. Enguany, el jurat va estar composat per Miquel Segarra, Eva Segarra i Antonio Estadella que, després de provar les disset truites participants, van considerar premiar com a truita més gustosa la de Carme Huget de Cal Madó, com a més tradicional la de Maria Rosa Morros de Cal Flora i com la més original la de Maria Ángeles Juan de Cal Pedro.
Informa: Imma Puigredon