Dimarts, 22 De Maig De 2018

26/02/2018

Conveni amb l’Associació Alba de Tàrrega

Torrefeta i Florejacs ha escollit Alba per realitzar aquest servei bimensual

En el darrer ple de l'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs celebrat el 9 de febrer es va aprovar el conveni amb l'Associació Alba de Tàrrega pel servei de neteja dels nuclis del municipi. Avui sha fet la signatura del contracte que permetrà dur a terme durant aquest 2018 sis actuacions de neteja i jardineria a cada nucli de població de Torrefeta i Florejacs.

L'Associació Alba és una entitat d'iniciativa social que presta serveis a l'Urgell, la Segarra i al Pallars Jussà, que té com a objectiu oferir una atenció integral a totes aquelles persones amb qualsevol tipus de discapacitat, col·lectius de joves i infants, gent gran així com altres col·lectius en risc d'exclusió, partint de les seves necessitats i els seus interessos i els de les seves famílies, amb la finalitat d'aconseguir el seu màxim desenvolupament humà i la seva màxima inclusió dins la societat, segons informen els seus estatuts, i precisament aquesta dimensió social ha estat una de les raons per les què Torrefeta i Florejacs ha escollit Alba per realitzar aquest servei bimensual.