Diumenge, 18 De Novembre De 2018

01/03/2018

Acció pel 8 de març a Torrefeta i Florejacs

En commemoració del Dia Internacional de les Dones

Un any més, i en commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, l'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs ha preparat una acció per visualitzar el seu paper dins la societat.

Enguany, i seguint el lema #VeusQueNoVeus de l'Institut Català de les Dones, durant 7 dies publicarem un escrit d'una autora de la Segarra. Així doncs, donarem protagonisme a la literatura en femení: poesia, novel·la per a adults i per a jovent, i contes infantils tindran el seu espai a les xarxes socials i recepció d'aquest Ajuntament.

Donem veu a Teresa Bertran, Rosa Fabregat, Mercè Canela, Montserrat Canela, Maria Isabel Valverde, Isabel Solsona i Anna Gasol, tot i que comptem amb moltes més autores a la demarcació lleidatana. Us convidem, doncs, a que passeu per les biblioteques de la comarca a conèixer i valorar la seva obra i el seu paper en la societat.

És urgent arribar a la paritat i aconseguir una representació justa, equilibrada i positiva de les fites assolides per les dones en els diferents àmbits socials. Mentre no arribi aquest moment, des de Torrefeta i Florejacs seguirem fent accions com la que us presentem. Confiem que us agradi!

manifest institucional