Diumenge, 18 De Novembre De 2018

04/04/2018

Deu mesos de brigada comarcal permetran una bona "neteja de cara" a Torrefeta i Florejacs

Amb aquest reforç es duran a terme reparacions menors

El passat mes de març, l'Ajuntament de Torrefeta i Florejacs va contractar els serveis de la brigada del Consell Comarcal de la Segarra. Coordinats pel responsable de manteniment de l'Ajuntament, les accions que s'han anat fent i que se seguirant duent a terme fins al mes de desembre son treballs de jardineria, manteniment i pintura, així com petites reparacions. Fins al moment , Sedó, Bellveí, Florejacs, Granollers de Segarra i Palou son els pobles on s'ha pintat la fusteria de diversos indrets comuns, tot i que es preveu actuar en tots els nuclis del municipi de Torrefeta i Florejacs, en funció de les seves necessitats.