Diumenge, 18 De Novembre De 2018

14/05/2018

El Roser de Gra: tradició, cultura i màgia

Francesc Canosa va presentar la seva darrera obra

Francesc Canosa, periodista i escriptor amb orígens al poble de Gra, va presentar la seva obra Sixena, la croada de la memòria, dins els actes de la festa major. El repic de campanes va inaugurar la celebració del Roser de Gra. La missa major va precedir la benedicció dels tractors del poble, que van fer un tomb per la rotonda recentment inaugurada i, ara també, beneïda. El dinar popular va comptar amb prop de cent comensals. En acabar va esdevenir la presentació de Canosa, qui va explicar el perquè de la seva obra tot situant-la en el context històric que l'embolcalla. L'autor va estar signant llibres al veïnatge mentre se sortejava una generosa panera. El Mag Achéron Delacroix, artista de moda pel seu pas per programes de televisió com Got Talent i Pura Màgia, va cloure els actes d'aquesta festa de Torrefeta i Florejacs.

Imatge: Assumpció Aubets