Divendres, 14 De Desembre De 2018

28/06/2018

El 28 de juny és el Dia Internacional de l'Orgull LGBTI

L'Ajuntament penja la bandera multicolor a la seva façana

El  proppassat 12 de juny, el Consell Comarcal i el Departament d'Igualtat de la Generalitat de Catalunya van signar l'acord per a la creació del Servei d'Atenció Integral (SAI- sai@ccsegarra.cat ) de la Segarra, per tal de garantir l'aplicació efectiva de la  Llei 11/2014 per a garantir els drets de lesbianes, gais, bisexuals, transgèneres i intersexuals i per a eradicar lhomofòbia, la bifòbia i la transfòbia en tots els àmbits i territoris. Això ens ha d'ajudar a combatre l'homofòbia que encara perviu a la nostra societat, garantir els drets de les persones més vulnerables de col·lectius com els joves, la gent gran o les persones trans, així com implementar polítiques en favor de la diversitat sexual i de gènere que tinguin efectes positius sobre el conjunt de la societat.

El 28 de juny, Dia Internacional de l'Orgull LGBTI, el Consell Comarcal de la Segarra i d'altres ajuntaments de la comarca, com el de Torrefeta i Florejacs, han posat la bandera multicolor per visualitzar aquesta diversitat i seguir treballant de forma inclusiva.

Adjuntem el manifest reivindicatiu que s'ha elaborat per commemorar el dia de l'orgull LGBTI 2018.