Dimecres, 26 De Setembre De 2018

04/07/2018

El castell de Florejacs torna amb els "Vermuts al Castell" i les visites al "Castell de nit"

La família obre les portes del Castell al públic cada dissabte durant els mesos de juliol i agost i ofereix visites guiades per tot el recinte amb vermut i piscolabis

El Castell de Florejacs torna a obrir les portes aquest estiu amb una proposta ampliada per tots els dissabtes d'estiu. El "Vermut al Castell" es farà cada dissabte de juliol i agost a les 11h del matí i per un preu de 10 EUR per persona (menors de 6 anys, entrada gratuïta). L'oferta del "Castell de Nit" es farà cada dissabte de juliol i agost a les 20 h, amb un preu de 12 EUR per persona (menors de 6 anys, entrada gratuïta).

L'objectiu és donar a conèixer la labor de manteniment i difusió que la família Jaumandreu de Balanzó i Urquijo ha dut a terme al Castell explicada pels propis protagonistes, els germans propietaris d'aquest monument a La Segarra. Aquestes visites guiades per racons mai visitats fins ara seran una bona oportunitat per gaudir de productes lligats al territori com la cervesa de la Fundació Casa Dalmases o el cava de l'Olivera Cooperativa.

El tret de sortida d'aquestes visites amb la família és dissabte 7 de Juliol a les 20 h. Com a novetat, i amb motiu de l'estrena de la temporada, viurem una vetllada diferent: el Castell es vestirà de màgia, intriga i contes, "Esgarrifances d'Estiu, Històries de por al Castell de Florejacs". Podrem gaudir del guiatge de Patricia McGill, que ens descobrirà el castell alhora que ens explicarà contes esgarrifadors que ens faran gaudir a tots plegats d'una visita trepidant.

Per a més informació i reserves, podeu posar-vos en contacte a través del correu info@castelldeflorejacs.com, trucant al 607417996 o per xarxes socials @castelldeflorejacs

VERMUT AL CASTELL - cada dissabte de juliol i agost a les 11 h.
CASTELL DE NIT - cada dissabte de juliol i agost a les 20 h.
ESGARRIFANCES DESTIU - Dissabte 7 de juliol a les 20h

Informa: Castell de Florejacs