Dimarts, 25 De Setembre De 2018

03/09/2018

El Club de Bitlles Palou, protagonista de la festa de Torrefeta i Florejacs

Es va celebrar a Bellveí el passat dissabte 01 de setembre

El centenari de l'escola rural de Palou, juntament amb el proper 25è aniversari del Club de Bitlles Palou van ser els protagonistes de la festa del municipi de Torrefeta i Florejacs que es va celebrar a Bellveí el passat dissabte 01 de setembre. La tirada de bitlles popular va tenir com a guanyadors a Alfonso Cucurull, Pere Muixí i Anton Guasch en el grup d'adults, i Roger Ribera, Xènia Puig i Nacho Villena Muixí, en el d'infants. El local social va acollir l'exposició SEGARRA,IMATGES AMB TRACTE del Consell Comarcal que, dins el programa de foment del bon tracte a la gent gran, porten a tots els municipis de la Segarra. El sopar va reunir 170 persones a la plaça de l'església, on es va fer el reconeixement al Club de Bitlles, a qui es va entregar una placa per penjar a la seu de l'equip, l'antic estudi de Palou. El grup de blues i rock Dr. Ricefield i Lo Blues del Delta va amenitzar la vetllada fins a la matinada.

Imatge: Club de Bitlles Palou