Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

DIMARTS 01 JUNY 2021

NOTA DE PREMSA.-

“Cabana Buida” a Granollers

Una trentena de persones van gaudir el dissabte 22 de maig de la primera sessió del projecte “Cabana Buida” que va tenir lloc a Granollers. Puntuals a les 11 del matí la Susana Costa (naturalista amateur) i la Patrícia McGill (narradora) van iniciar l’activitat, que va durar un parell d’hores, i que va permetre unir la natura i narració.

Tot caminant pel bonic sender que uneix la població de Granollers amb la zona dels Patamolls, vam poder identificar plantes, arbres i arbustos de la zona, escoltar i diferenciar el cant dels ocells més comuns, i anar fent petites parades on la Susana anava explicant i els/les assistents comentaven i responien si coneixien o no aquelles espècies de les quals es parlava.

La passejada va arribar fins a la cabana de l’hort de l’espinal, on es va parlar dels diferents tipus de cabanes que es troben a la zona, de per a que servien, etc.  I a continuació, gaudint de l’ombra que es trobava a la font de l’espinal, la Patrícia ens va explicar diferents històries, tot seguint sempre el fil de les cabanes.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs

Tel: 973520184 ajuntament@torrefeta.ddl.net