Assemblea Extraordinària de l’Associació Torrefeta i Florejacs Cultural

Convocada el dissabte 15 de febrer a les instal·lacions de l’Ajuntament de Torrefeta, per tractar la gestió de La Veu de Torrefeta i Florejacs, la revista municipal.

DIMARTS 18 FEBRER 2020

A l’ordre del dia hi havia la revisió i consolidació de continguts, la proposta d’alguns canvis en el disseny, la revisió de tresoreria, la creació d’espais com salut i entrevistes, l’agraïment a les empreses patrocinadores i la revisió amb perspectiva de gènere del llenguatge, entre altres temes d’ordre intern. La direcció va fer públiques les diverses felicitacions rebudes per l’elaboració i imatges de La Veu de Torrefeta i Florejacs. Aquest butlletí trimestral municipal es realitza de forma altruista gràcies a les aportacions de persones vinculades al municipi que hi col·laboren amb continguts diversos. Té una tirada de 500 unitats, i rep finançament de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs, de l’Institut d’Estudis Ilerdencs i d’algunes empreses patrocinadores.