Concert jove, a La Morana

L’oficina Jove de La Segarra, conjuntament amb la regidora de joventut de l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs, van organitzar un concert, que es va celebrar el passat dissabte 16 d’octubre a la tarda, a la Plaça de La Morana.

Imatge del concert jove

DIMARTS 19 OCTUBRE 2021

La idea del concert sorgí després de preguntar al jovent del municipi que els agradaria que es fes per al jovent, i un cop escollida la idea del concert, es va fer una enquesta per veure quin tipus de música és el que més agrada al públic jove de Torrefeta i Florejacs.

El concert va començar amb Marina Freixas, amb un estil pop. La Marina és una jove cantautora que escriu i compon les seves pròpies cançons en català, castellà i anglès. Canta i toca el piano.

I la segona part del concert la van protagonitzar els joves “El Pa de cada dia”, un duet amb un hip-hop conscient, crític, reivindicatiu i de celebració de la vida, amb temes propis.

Al concert hi va estar present una seixantena de persones, que van gaudir d’una vesprada  musical ben animada.