Desgranant la mentida, nova xerrada a Torrefeta

Una vintena de persones van assistir el divendres 03 de març a la xerrada “La mentida i les seves veritats” que va fer la psicòloga de Ponts, Susanna Balagué.

Moment de la xerrada

DIMARTS 07 MARÇ 2023

Desgranant la mentida, nova xerrada a Torrefeta

Una vintena de persones van assistir el divendres 03 de març a la xerrada “La mentida i les seves veritats” que va fer la psicòloga de Ponts, Susanna Balagué, a la sala de plens de l’ajuntament de Torrefeta. Dins el cicle de xerrades d’empoderament que ofereix l’ajuntament de forma gratuïta, en aquesta sessió la ponent va convidar a la reflexió sobre els diversos tipus de mentides que hi ha, com detectar-les, lligant aquesta sessió a la que va fer l’any anterior sobre comunicació no verbal. La gran participació va  permetre una reflexió col·lectiva sobre qui menteix i per a què. En acabar, es va acordar que en una propera xerrada es facilitarien eines de mediació entre persones. La benvinguda va ser a càrrec de l’alcalde, Josep Maria Castella, qui va recordar que la Susanna és una psicòloga molt coneguda al municipi que durant anys ha estat facilitant eines d’empoderament personal a la gent de Torrefeta i Florejacs, i que és un èxit que any rere any segueixi omplint la sala de plens amb les seves noves propostes.