El Servei d’Atenció Integral (SAI) de la Segarra es presenta a Guissona

L'acte va comptar amb la presència de la Directora General d'Igualtat de la Generalitat de Catalunya

DIVENDRES 15 MARÇ 2019

Una trentena de persones van assistir a la presentació del servei d’informació, orientació i assessorament sobre els drets de les persones LGBTI+ de la Segarra que va esdevenir a Guissona el 14 de març. Mireia Mata, Directora General d’Igualtat, va exposar el marc normatiu on se situa aquest servei, així com la necessitat de fer-lo arribar arreu del territori, recollint la voluntat de la Generalitat d’apropar al màxim els serveis als pobles. La presentació també va anar a càrrec de l’alcalde de Guissona i president del Consell Comarcal, Xavier Casoliva; l’alcaldessa de Torrefeta i Florejacs i consellera comarcal d’Igualtat, Núria Magrans; i les tècniques referents de la demarcació, Regina Cairol i Maria Camí Carreres. Entre el públic assistent hi havia el president de l’Associació de la Gent Gran de Torrefeta i Florejacs, Pere Muixí, qui va assistir a la presentació per conèixer el recurs SAI, donat que una de les línies de treball del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies és la normalització de la gent gran LGBTI+ dins el seu propi col·lectiu. L’oficina SAI Segarra se situa a les instal·lacions del Consell Comarcal, a Cervera, tot i que es desplaçarà un dia a la setmana a Guissona, i en cas de necessitat, a qualsevol ajuntament de la comarca prèvia reserva, garantint confidencialitat i suport en tràmits a qui ho necessiti. Més informació a través de sai@ccsegarra.cat o bé trucant al 973 53 13 00 (Maria Camí).