Festa Major de Palou confinada

Malgrat la situació que travessem, s’ha elaborat un peculiar programa d’actes perquè aquesta diada no passi per alt

DIVENDRES 08 MAIG 2020

La Festa Major de Palou d’enguany serà ben diferent a la dels últims anys, i es què el programa d’actes d’aquesta edició s’ha hagut d’adaptar a la situació per les que travessem tots plegats.

D’aquesta manera, dissabte dia 9, es proposa als conciutadans de Palou engalanar els balcons i, d’onze a dotze del matí, es farà entrega d’un obsequi als veïns i veïnes a la plaça de la Font.

El programa continuarà diumenge 10, amb el missatge de Festa Major de l’alcalde del municipi Josep Maria Castella, que es farà a les 11h. A continuació es podrà gaudir del ball de gegants i capgrossos i, per cloure la jornada matinal, un brindis de Festa Major des dels balcons.

Durant la tarda de diumenge es preveu celebrar la presentació del video-recull d’imatges de festes majors d’altres anys i, seguidament, un minuts musicals.

Finalment, dilluns dia 11, es procedirà al tradicional toc de campanes de Festa Major en honor a Sant Ponç.

Que tingueu tots i totes una molt bona Festa Major i esperem que gaudiu amb aquest programa d’actes!!