Festa Major de Sedó.

Aquest any, a causa de la covid-19 tots els actes van ser exclusivament pel veïnat de Sedó.

Sedó

DIMARTS 18 AGOST 2020

Com cada any, el segon cap de setmana d’agost es va celebrar la Festa Major de Sedó.

La festa va començar el dijous 6 d’agost amb el conta-contes del cicle “600 històries sobre rodes”, a càrrec de l’Ajuntament. Tot seguit partit de futbol sala de la comissió de festes de Sedó contra la de Tarroja. El partit se’l van endur el Sedó per un renyit 4-3.

El divendres 7 es va celebrar un sopar popular a la pista poliesportiva on s’hi va inscriure 140 persones, que tot seguit van poder gaudir d’un concert exitós del grup d’havaneres La Vella Lola.

El dissabte va ser el dia amb més actes. El matí va començar amb una classe de zumba per a tots els públics, on hi va assistir una trentena de persones. A la tarda, pels carrers del poble es va gaudir d’una exitosa gimcana per a totes edats amb una seixantena de participants formant un total de sis grups. Seguidament al poliesportiu els veïns i les veïnes de Sedó van passar una bona estona al sopar-concert, a càrrec del grup Escorça que va versionar Jarabe de Palo en homenatge al gran Pau Donès. Va ser tot un èxit.

Finalment el diumenge mainada i adults/es s’ho van passar d’allò més bé amb els inflables aquàtics. I al vespre es va disputar el tradicional partit de solters/es contra casats/es, emportant-se la victòria aquests/es últims/es.

De part de tota la comissió volem donar mil gràcies a tots els veïns i veïnes per seguir totes les mesures de seguretat vigents en aquest any difícil i participar en tots els actes. Per acabar també donar les gràcies a l’Ajuntament per l’ajuda i implicació en aquesta Festa Major diferent”.

Dimarts, 18 d’agost.

Ajuntament Torrefeta i Florejacs