Inauguració de la Plaça Major de Sant Martí de La Morana

El divendres 2 de setembre al vespre es va fer la inauguració de les obres de la Plaça Major de Sant Martí de la Morana, i el mur del camí de ronda

DIMECRES 07 SETEMBRE 2022

L’acte va comptar amb la presència de Bernat Solé, delegat del govern de la Generalitat a Lleida; Xavier Pintó, vicepresident del Consell Comarcal de La Segarra i Alcalde de Plans de Sió; Monserrat Fornells, Directora general d’Administració Local i Alcaldessa de Ribelles; Josep Mº Castella, Alcalde del municipi, pedanis, regidors/es, entre d’altres.

L'acte oficial es va desenvolupar a l'antiga escola del poble, i va ser amenitzat amb unes cançons interpretades per Claudia Ribera, veïna del poble. Abans de l’acte es va visitar totes les obres fetes i es va fer una foto de grup. Al finalitzar l’acte es va fer un sopar de poble.

Galeria d'imatges