L’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs s’adhereix a la iniciativa d’ubicar una bústia lila al seu municipi per combatre les violències masclistes

Aquestes bústies liles són una iniciativa del Consell Comarcal, des del SIAD Segarra, dins la campanya participativa "Visibilitzem les violències masclistes" amb motiu del Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones

Imatge de la bústia

DIMARTS 16 NOVEMBRE 2021

El Consell Comarcal de la Segarra conjuntament amb l’Ajuntament de Torrefeta i Florejacs, engega la campanya: Visibilitzem les violències masclistes, en motiu del proper Dia Internacional contra la violència vers les dones.

La campanya consisteix amb la ubicació d’una bústia lila que tindrà per objectiu recollir les experiències de dones del municipi relacionades amb la violència masclista o aquelles reivindicacions que es vulguin posar de manifest, de forma anònima. Al nostre municipi la bústia està ubicada a la façana de l’Ajuntament.

Aquests missatges serviran per conèixer cap a on cal posar la mirada de treball dels diferents serveis públics d’atenció a les dones.

Us animem a participar a la campanya.