Urbanització del carrer i la plaça Santa Anna de Riber.

Durant el maig del 2021 es va licitar l’obra d’urbanització del Carrer Santa Anna i la Plaça Santa Anna de Riber, que aquest mes de febrer va quedar enllestida.

Imatge de les obres

DIVENDRES 11 MARÇ 2022

L’obra va suposar la retirada del paviment actual de les zones afectades, la substitució i millora de les xarxes de clavegueram i aigua potable, i posteriorment la nova pavimentació. La pavimentació s’ha fet seguint els criteris que ja es van adoptar en obres anteriors al municipi, combinant el formigó amb franges de llambordes, que també delimitarien la zona de vorera.

L’obra, amb un pressupost de 60.000€, ha estat finançada en un 70% per una subvenció de la Diputació de Lleida del fons de dinamització local, i la resta s’ha finançat amb fons propis de l’Ajuntament.

Març, 2022.

Ajuntament de Torrefeta i Florejacs.